Η Jaguar προκάλεσε σύγχυση στους θαυμαστές της με μια αμφιλεγόμενη καμπάνια επαναπροσδιορισμού της ταυτότητάς της, η οποία έχει δεχτεί έντονη κριτική, με ειδικούς να τη χαρακτηρίζουν ως αποτυχημένη απόπειρα επικοινωνίας της μάρκας.
Η Jaguar, μια αυτοκινητοβιομηχανία με ιστορία που ξεπερνά τον αιώνα, αποφάσισε να απομακρυνθεί από την παραδοσιακή της εικόνα, αντικαθιστώντας το χαρακτηριστικό λογότυπο της από το 1945 και υιοθετώντας μια νέα οπτική ταυτότητα.
Το αποτέλεσμα θυμίζει περισσότερο μάρκα αρωμάτων ή την αισθητική της Smart, παρά μία premium αυτοκινητοβιομηχανία που φιλοδοξεί να ανταγωνιστεί μάρκες όπως η Mercedes-Benz και να ανέβει στο επίπεδο των Rolls-Royce και Bentley.
Η νέα καμπάνια φέρει το μότο «Copy nothing» («Μην αντιγράφετε τίποτα»), αλλά πολλοί τη βρίσκουν γεμάτη κλισέ.
Το προωθητικό βίντεο, για παράδειγμα, περιλαμβάνει εικόνες που θυμίζουν διαφημιστική καμπάνια μόδας ή την εμβληματική διαφήμιση της Apple Macintosh του 1984.
Αυτή η ασυμβατότητα μεταξύ μηνύματος και στόχου προκαλεί περαιτέρω κριτική, καθώς η Jaguar επιχειρεί να απομακρυνθεί από την κλασική της κομψότητα, χωρίς να πείθει το κοινό ότι κατανοεί τις ανάγκες της αγοράς (διαβάστε περισσότερα)
Το αποτέλεσμα θυμίζει περισσότερο μάρκα αρωμάτων ή την αισθητική της Smart, παρά μία premium αυτοκινητοβιομηχανία που φιλοδοξεί να ανταγωνιστεί μάρκες όπως η Mercedes-Benz και να ανέβει στο επίπεδο των Rolls-Royce και Bentley.
Η νέα καμπάνια φέρει το μότο «Copy nothing» («Μην αντιγράφετε τίποτα»), αλλά πολλοί τη βρίσκουν γεμάτη κλισέ.
Το προωθητικό βίντεο, για παράδειγμα, περιλαμβάνει εικόνες που θυμίζουν διαφημιστική καμπάνια μόδας ή την εμβληματική διαφήμιση της Apple Macintosh του 1984.
Αυτή η ασυμβατότητα μεταξύ μηνύματος και στόχου προκαλεί περαιτέρω κριτική, καθώς η Jaguar επιχειρεί να απομακρυνθεί από την κλασική της κομψότητα, χωρίς να πείθει το κοινό ότι κατανοεί τις ανάγκες της αγοράς (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών