Το τετράθυρο κόμπακτ σεντάν CLA θα κάνει το ντεμπούτο του την ερχόμενη άνοιξη. Είναι το πρώτο μοντέλο που βασίζεται στη νέα πλατφόρμα MMA (Mercedes-Benz Modular Architecture).
Θα ακολουθήσει μια shooting brake έκδοση, καθώς και οι διάδοχοι των GLA/ EQA και GLB/ EQB.
Με επιλογές τόσο για υβριδικά όσο και για πλήρως ηλεκτρικά συστήματα κίνησης, η CLA θέτει νέα πρότυπα αποδοτικότητας, αυτονομίας και τεχνολογίας στην κατηγορία των κόμπακτ αυτοκινήτων.
Η νέα γενιά έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, αν και η εταιρεία έχει λάβει υπόψη τις ανάγκες διαφορετικών αγορών, εισάγοντας και μία εξαιρετικά αποδοτική υβριδική βενζινοκίνητη επιλογή.
Ο νέος κινητήρας M252, ένας τετρακύλινδρος 1,5 λίτρων με τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας και ήπια υβριδική τεχνολογία (MHEV) που προέρχεται από την Κίνα, αναδεικνύεται ως μία από τις πιο αποδοτικές επιλογές βενζίνης στην κατηγορία του.
Με ισχύ 136, 163 ή 190 ίππους, ο βενζινοκινητήρας συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 28 ίππων, που του επιτρέπει να λειτουργεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια για σύντομες αποστάσεις ή σε συνθήκες αστικού περιβάλλοντος.
Η χρήση αναγεννητικής πέδησης μεγιστοποιεί την ενεργειακή απόδοση, ενώ η ενσωματωμένη μπαταρία 1,3 kWh συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου.
Η νέα CLA, με τις παραπάνω τεχνολογίες, υπόσχεται κατανάλωση καυσίμου κοντά στα 5,1 λίτρα/100 χλμ., τιμή που μπορεί να συγκριθεί με αποδόσεις πετρελαιοκινητήρων προηγούμενων γενεών.
Σημειώστε ότι η ισχύς μεταφέρεται στους μπροστινούς τροχούς, ενώ υπάρχουν και τετρακίνητες εκδόσεις (διαβάστε περισσότερα)
Με επιλογές τόσο για υβριδικά όσο και για πλήρως ηλεκτρικά συστήματα κίνησης, η CLA θέτει νέα πρότυπα αποδοτικότητας, αυτονομίας και τεχνολογίας στην κατηγορία των κόμπακτ αυτοκινήτων.
Η νέα γενιά έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, αν και η εταιρεία έχει λάβει υπόψη τις ανάγκες διαφορετικών αγορών, εισάγοντας και μία εξαιρετικά αποδοτική υβριδική βενζινοκίνητη επιλογή.
Ο νέος κινητήρας M252, ένας τετρακύλινδρος 1,5 λίτρων με τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας και ήπια υβριδική τεχνολογία (MHEV) που προέρχεται από την Κίνα, αναδεικνύεται ως μία από τις πιο αποδοτικές επιλογές βενζίνης στην κατηγορία του.
Με ισχύ 136, 163 ή 190 ίππους, ο βενζινοκινητήρας συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 28 ίππων, που του επιτρέπει να λειτουργεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια για σύντομες αποστάσεις ή σε συνθήκες αστικού περιβάλλοντος.
Η χρήση αναγεννητικής πέδησης μεγιστοποιεί την ενεργειακή απόδοση, ενώ η ενσωματωμένη μπαταρία 1,3 kWh συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου.
Η νέα CLA, με τις παραπάνω τεχνολογίες, υπόσχεται κατανάλωση καυσίμου κοντά στα 5,1 λίτρα/100 χλμ., τιμή που μπορεί να συγκριθεί με αποδόσεις πετρελαιοκινητήρων προηγούμενων γενεών.
Σημειώστε ότι η ισχύς μεταφέρεται στους μπροστινούς τροχούς, ενώ υπάρχουν και τετρακίνητες εκδόσεις (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών