Τελευταία Νέα
Αυτοκίνητο

Δοκιμάζουμε το αχανές Kia EV9 AWD 384 PS GT Line

tags :
Δοκιμάζουμε το αχανές Kia EV9 AWD 384 PS GT Line
Η ηλεκτρική ναυαρχίδα της Kia αποτελεί το επιστέγασμα της εξέλιξης και της εξαιρετικής πορείας της εταιρείας προς την καταξίωση και την επιτυχία.
Όσο και αν μας εκπλήσσουν κάθε τρεις και λίγο οι Κορεάτες, γεννάται ένα και μόνο ερώτημα.
Που μπορούν να φθάσουν με αυτό τον ρυθμό;
Αρκετό καιρό προτού τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα καθιερωθούν στη ζωή μας, η Kia είχε φροντίσει να δώσει το στίγμα και την προοπτική της με εξαιρετικές προτάσεις σε mild hybrid και φουλ υβριδικά μοντέλα.
Όλα με τάση προς τις σύγχρονες τεχνολογίες, καλαίσθητα, μοντέρνα και πρωτοποριακά σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Αυτό που γίνεται ωστόσο με την ηλεκτρική της γκάμα είναι άνευ προηγουμένου.
Μας συστήθηκε με το EV6, γουρλώσαμε τα μάτια με το EV6 GT και τώρα βρισκόμαστε ενώπιον του θηριώδους EV9.
Από που να αρχίσεις και που να τελειώσεις αντικρίζοντας το πεντάμετρο αμάξωμα (5,015 μέτρα μήκος για την ακρίβεια) του κορεατικού SUV, με φάρδος περισσότερα από δύο μέτρα (2,36 μέτρα από καθρέπτη σε καθρέπτη).
Πρόκειται για ένα επταθέσιο (διατίθεται και ως 6θέσιο luxury car με περιστρεφόμενα καθίσματα) που παραπέμπει έντονα στην αμερικανική αγορά, με επιβλητικό παρουσιαστικό, μεγάλο όγκο και… Defender σχεδιαστική λογική.
Τετραγωνισμένο όσο δεν πάει με όμορφα κάθετα φωτιστικά LED και επίπεδες επιφάνειες ακόμη και στις πόρτες.
Για αυτό άλλωστε θα δείτε και τις χειρολαβές να κρύβονται με το κλείδωμα σε σημείο που δεν ξεχωρίζουν και δεν χαλάνε τον εξαιρετικά χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή CD 0,28.
Το EV9 βασίζεται σε προσαρμοσμένη εκδοχή της πλατφόρμας E-GMP με το μεταξόνιο του να αγγίζει τα 3,1 μέτρα, ενώ η σχεδίαση του αμαξώματος επιτρέπει τη χρήση μεγάλων γυάλινων επιφανειών έτσι ώστε να είναι αρκετά ευήλιο και φωτεινό το περιβάλλον.
Βάλτε στην εξίσωση και την διπλή ανεξάρτητη ηλιοροφή και θα καταλάβετε για το πόσο ευάερο σαλόνι μιλάμε. Υπερβολή λέτε; Καθόλου αν σκεφτείτε ότι πρόκειται για ένα επταθέσιο μοντέλο που έχει σχεδιαστεί για να εξυπηρετεί με τις ίδιες ανέσεις και τους επιβάτες της τρίτης σειράς καθισμάτων (αν έχει τύχει να ταξιδέψετε σε αντίστοιχη θέση θα καταλάβετε πως είναι είτε για λίγο χρονικό διάστημα ανεκτό, είτε μονάχα για παιδιά).
Οι τελευταίοι δύο επιβάτες λοιπόν του EV9, απολαμβάνουν ανεξάρτητο κλιματισμό, διπλές ποτηροθήκες, θήρες Type-C, αεραγωγούς στην οροφή και καλό χώρο για τα γόνατα, ενώ ακόμα και σε αυτή τη διάταξη οι αποσκευές μπορούν να φιλοξενηθούν στα 333 διαθέσιμα λίτρα του πορτμπαγκάζ και τα επιπλέον 52 λίτρα του frunk στο εμπρός μέρος (διαβάστε περισσότερα)

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης