Δεν υπάρχει καμία απολύτως επιβάρυνση από τις ανατιμήσεις στην αγορά ενέργειας για τους πελάτες της ΔΕΗ, αναφέρει σε ανακοίνωσή της, απαντώντας στο δημοσίευμα του bankingnews.gr
Η ανακοίνωση της ΔΕΗ
Αναφορικά με δημοσιεύματα του σημερινού τύπου, η ΔΕΗ επαναλαμβάνει ότι δεν υπάρχει καμία απολύτως επιβάρυνση από τις ανατιμήσεις στην αγορά ενέργειας για τους 500.000 πελάτες της, που «κλείδωσαν» σταθερά τιμολόγια με τα προϊόντα ΔΕΗ myHome Online, ΔΕΗ myHome Enter και ΔΕΗ myHome Enter+.
Όπως αναφέρει η ΔΕΗ, οι νέοι τιμοκατάλογοι των συγκεκριμένων προϊόντων αφορούν όσους τα επιλέξουν από τις 11.04.2022 και η τιμή που θα «κλειδώσουν» θα παραμείνει σταθερή μέχρι το τέλος της σύμβασης, όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή της.
Κατά συνέπεια, κανένας πελάτης της ΔΕΗ που έχει ήδη επιλέξει τα προϊόντα σταθερού τιμολογίου δεν έχει δει, ούτε θα δει αύξηση στον λογαριασμό του σε όλη τη διάρκεια της σύμβασης.
Παράλληλα, η ΔΕΗ υπενθυμίζει ότι με τις πολιτικές εκπτώσεων που εφαρμόζει, σε συνδυασμό με τις επιδοτήσεις της Πολιτείας, έχει απορροφήσει το 75% των επιβαρύνσεων του κόστους ενέργειας για το 76% των πελατών της με κυμαινόμενα τιμολόγια και το 50% των επιβαρύνσεων για τους υπόλοιπους πελάτες της, που δεν καλύπτονται από την κρατική επιδότηση.
www.bankingnews.gr
ΔΕΗ: Καμία επιβάρυνση για τους πελάτες που «κλείδωσαν» σταθερά τιμολόγια
σύμβολα :
ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΥ Α.Ε. (ΚΟ)
Η ΔΕΗ υπενθυμίζει ότι έχει απορροφήσει το 75% των επιβαρύνσεων του κόστους ενέργειας
Σχόλια αναγνωστών