Τελευταία Νέα
Το Παρασκήνιο της Αγοράς

Τραγική μετριότητα - Διαφημιστική καμπάνια στο εξωτερικό σκέφτεται ο Γ. Κοντόπουλος για να βρει επενδυτές για το Χρηματιστήριο

Τραγική μετριότητα - Διαφημιστική καμπάνια στο εξωτερικό σκέφτεται ο Γ. Κοντόπουλος για να βρει επενδυτές για το Χρηματιστήριο
Σε κάθε περίπτωση οποιαδήποτε προσπάθεια διαφήμισης θα μπορούσε να είναι θετική, αν και το τελευταίο road show που έκανε η ΕΧΑΕ και συμμετείχαν μεγάλες εταιρείες δεν είχε ενδιαφέρον και δεν τράβηξε επενδυτές
Σχετικά Άρθρα
Την ώρα που πολλά στελέχη της αγοράς κατηγορούν τον κ.Κοντόπουλο, CEO της ΕΧΑΕ, ότι δεν έχει καταφέρει να φέρει μία εταιρεία στο Χρηματιστήριο, ενώ είναι γνωστές και παλαιότερες δηλώσεις υψηλόβαθμου στελέχους ότι «δεν είναι δουλειά μας να φέρνουμε εταιρείες στο Χ.Α», επιχειρηματίες που συναντήθηκαν με την ΕΧΑΕ για το θέμα της βελτίωσης της διασποράς και του νέου κανονισμού, αναφέρουν στο Bankingnews, ότι ο κ.Κοντόπουλος τους είπε πως σκέφτεται να κάνει διαφημιστική καμπάνια στο εξωτερικό για να έρθουν επενδυτές στα μικρά χαρτιά.
Στελέχη της αγοράς που ρωτήθηκαν για αυτήν την πρόταση δεν έκρυψαν την έκπληξή τους λέγοντας, πως εδώ δεν υπάρχουν επενδυτές για τα βαριά χαρτιά, θα υπάρξουν για εταιρείες όπως για παράδειγμα Φίλιππος Νάκας, Κλωστήρια Ναυπάκτου, Μύλοι Κεπενού και άλλες;
Σε κάθε περίπτωση οποιαδήποτε προσπάθεια διαφήμισης θα μπορούσε να είναι θετική, αν και το τελευταίο road show που έκανε η ΕΧΑΕ και συμμετείχαν μεγάλες εταιρείες δεν είχε ενδιαφέρον και δεν τράβηξε επενδυτές. Δεν είναι τόνιζαν εύκολο να πείσεις κάποιον ξένο να αγοράσει Ελλάδα, ειδικά μικρά χαρτιά με περιορισμένη διασπορά.

Από την άλλη δημιουργείται και ένα άλλο ερώτημα: Θέλουν σε αυτές τις τιμές να πουλήσουν οι βασικοί μέτοχοι;

Στη Βογιατζόγλου, θα ήθελαν να αυξήσουν τη διασπορά αλλά σε αυτές τις τιμές δεν πουλάνε.
Είναι κάτω από τα ίδια κεφάλαια η αποτίμηση και δεν υπάρχει πρόθεση να κάνει ο βασικός μέτοχος κάποια κίνηση ανέφεραν στο ΒΝ.
Σε κάθε περίπτωση θα το εξετάσουν μάλλον από τη νέα χρονιά.
Πώς όμως θα βρεθούν τόσοι επενδυτές από τη νέα χρονιά να αγοράσουν από λίγες έως πολλές μετοχές σε αρκετές εισηγμένες;
Το θέμα των ΑΕΕΑΠ μάλλον θα λυθεί με νομοθετική ρύθμιση αν και υπάρχουν σκέψεις για αύξηση της διασποράς.
Στη Moda Bagno η λύση της ΕΝ.Α. θεωρείται υποβάθμιση αλλά και εδώ μετά το καλοκαίρι θα αρχίσουν να κοιτάνε το θέμα.
Στη Μαθιός η Εναλλακτική Αγορά είναι λύση που θα δεχόντουσαν.
Από την άλλη για εταιρείες όπως Μύλοι Κεπενού, Φίλιππος Νάκας, Κέκροψ κ.α. είναι πιο δύσκολες περιπτώσεις.
Επιπλέον η Prodea εδώ και χρόνια θέλει να κάνει placement και να αυξήσει τη διασπορά και δεν το έχει καταφέρει.
Υπάρχουν και οι εισηγμένες όπου είτε υπάρχει κόντρα μετόχων ή έγιναν δημόσιες προτάσεις και δεν πούλησε ο ένας εκ των δύο βασικών μετόχων.
Για παράδειγμα Καρέλιας, η οποία μάλιστα κινδυνεύει και με διαγραφή και όταν προηγούμενη διοίκηση του Χ.Α. είχε προσπαθήσει κάτι ανάλογο, δεν έγινε κάποια κίνηση.
Το Ιατρικό Αθηνών όπως έχει ξαναγράψει το ΒΝ είναι επίσης μία ιδιαίτερη περίπτωση.
MIG και Attica Group ακούγεται ότι θέλουν να αυξήσουν τη διασπορά.
Τα Κλ. Ναυπάκτου ίσως είναι πιο εύκολη περίπτωση αφού είναι κάτω από 1% το ποσοστό που πρέπει να διατεθεί.
Δάιος, Εβροφάρμα, Λάμψα, Moda Bagno είναι ακόμα μερικές περιπτώσεις όπου χρειάζεται να δώσουν σημαντικό ποσοστό.

Γιώργος Κατικάς
george.katikas@gmail.com
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης