
Το νέο Leaf βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-EV, την ίδια που χρησιμοποιεί και το Ariya, αλλά και τα Renault Megane και Scenic.
Η Nissan επαναφέρει το Leaf, το ηλεκτρικό μοντέλο-ορόσημο που πρωτοπαρουσιάστηκε το 2010, σηματοδοτώντας την αρχή μιας νέας γενιάς αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων για τη μάρκα.
Η τρίτη γενιά του Leaf θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Nissan στο Sunderland της Μεγάλης Βρετανίας και είναι ένα από τα τρία νέα ηλεκτρικά μοντέλα που αναμένονται μέχρι το τέλος του 2026, μαζί με τη γενιά Micra και το εξηλεκτρισμένο Juke.
Το νέο Leaf βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-EV, την ίδια που χρησιμοποιεί και το Ariya, αλλά και τα Renault Megane και Scenic.
Σύμφωνα με τη Nissan, η σχεδίασή του δίνει έμφαση στην αεροδυναμική, προκειμένου να επιτευχθεί όσο το δυνατόν μεγαλύτερη αυτονομία.
Η εμφάνιση του μοντέλου επηρεάζεται από το πρωτότυπο Max-Out και το Ariya, με μια πιο δυναμική σιλουέτα σε σχέση με τις προηγούμενες γενιές.
Αναμένεται να προσφέρεται με δύο εκδόσεις μπαταρίας, 60 kWh και 87 kWh, ενώ εκτός από την προσθιοκίνητη διάταξη θα υπάρχει και έκδοση με το σύστημα τετρακίνησης E-4orce
Διαβάστε περισσότερα εδώ:
www.bankingnews.gr
Η τρίτη γενιά του Leaf θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Nissan στο Sunderland της Μεγάλης Βρετανίας και είναι ένα από τα τρία νέα ηλεκτρικά μοντέλα που αναμένονται μέχρι το τέλος του 2026, μαζί με τη γενιά Micra και το εξηλεκτρισμένο Juke.
Το νέο Leaf βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-EV, την ίδια που χρησιμοποιεί και το Ariya, αλλά και τα Renault Megane και Scenic.
Σύμφωνα με τη Nissan, η σχεδίασή του δίνει έμφαση στην αεροδυναμική, προκειμένου να επιτευχθεί όσο το δυνατόν μεγαλύτερη αυτονομία.
Η εμφάνιση του μοντέλου επηρεάζεται από το πρωτότυπο Max-Out και το Ariya, με μια πιο δυναμική σιλουέτα σε σχέση με τις προηγούμενες γενιές.
Αναμένεται να προσφέρεται με δύο εκδόσεις μπαταρίας, 60 kWh και 87 kWh, ενώ εκτός από την προσθιοκίνητη διάταξη θα υπάρχει και έκδοση με το σύστημα τετρακίνησης E-4orce
Διαβάστε περισσότερα εδώ:
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών